כבר כמה עשורים שגוגל מהווה מוקד משיכה של לקוחות שמחפשים שירות או מוצר בתחומים ונושאים מגוונים ובעקבות כך גם בלעי עסקים שמפעילים אתרים ברשת מבינים שאם האתר שלהם לא יופיע מספיק גבוה בתוצאות חיפוש של גוגל, סיכוי די נמוך אם יוכלו לנהל עסקים כרגיל ולכן תחום של מתן שירותים בתחום קידום בגוגל פורח משנה לשנה ואת זה ניתן לרואת אם נחפש חברת קידום אתרים בעזרת מנוע חיפוש גוגל – הצעות רבות מחבורת ופרילנסרים, כאשר לרוב כולם מציעים את אותו השירות ולכן עם הזמן בלעי אתרים התחילות להתעניין ברכישת ידע בתחום לטובת קידום אתרים באופן עצמאי, כאשר גם אנשים שרוצים להיכנס לתחום הקידום מחפשים לרכוש ידע שאחרים צברו עם השנים.

לאור הביקוש ההולך והגובר בתחום קיימות הצעות רבות ומעניינות שמציעות קורסים וסדנאות לקידום אתרים בגוגל ואופטימיזציה למנועי חיפוש ואם נבדוק מי עומד מאחורי קורסים וסדנאות אלו נגלה שאלה אנשים שפועלים בתעשיית הקידום כבר שנים רבות ולכן צברו ניסיון רב שבהחלט יכוללעזור לעסקים רבים לחסוך כסף רב וגם למי שרוצה להיכנס לתחום, לרכוש ידע יקר מפז ולהגיע לרעיונות עבודה של חברות קידום בישראל עם מטען ידע עשיר בתחום ה-SEO תוך הצגת פרויקטים שהיה פעיל בהם במהלך הקורס ובכך יוכל המועמד לשפר את הסיכויים שלו אל מול מעסיק לבחור דווקא בו לתפקיד של מקדם אתרים בחרת קידום.

אז מה בעצם מוצע במנלך תונכית הלימודים בקורס?

תוכנית לימודים שמופעלת במהלך הקורס משתנה מגורם אחד לשני, כאשר לרוב יש נושאים שחוזרים על עצמם אצל כולם וחלק קטן שהוא למעשה משתנה מספק לספק של קורסים בתחום.

בין הנושאים שנלמדים בכל קורס ניתן לציין את הנושאים הבאים:

מחקר מילות מפתח – באמצעות מחקר מילות מפתח ניתן להבין איזה ביטויים קהל היעד בתחום כזה או אחר עשוי לחפש במטרה למצוא מענה לדרישתו וככל שמחקר מילות המפתח מדויק יותר, כך תוצאות גבוהות בגוגל יגיעו מהר יותר וגם ישרתו את בעל האתר וגם את המקדם.

הבנת עולם האנליטיקה בגוגל – בעזרת כלים אנליטיים שזמינים בשפע באינטרנט נוכל לדעת הרבה פרטים חשובים אודות כניסות לאתר שאנו מקדמים כולל נתונים של זמנ שהיה באתר, אחוזי עזיבה, דפים שדרכם אנשים נכנסים לאתר שלנו ופרטים רבים נוספים שערכם מאוד גבוה.

נושא מבנה האתר – באמצעו מבנה נכון של אתר שאנו מקדמים נוכל לקבל תוצאות טובות תוך פרקי זמן יחסית קצרים, כאשר המטרה של המבנה מסתכם בכך שהוא אמור לתמוך במכירות ולאפשר לגולש בכל מקום באתר להתמצא בו בצורה מהירה ויעילה.

נושא כתיבת תכנים – ללא תכנים האתר לא ניתן לקדם אתר באופן מהיר ועי ולכן זהו אחד הנושאים החשובים שתלמדו בקורס לקידום אתרים בגוגל, כאשר הידע שתרכשו הוא יכולת כתיבת ממארים בכל נושא תוך שילוב נכון וטבעי של מילות חיפוש וזאת בצורה יעילה ולא מואלצת.

נושאים טכניים שקשורים לתחום ה-SEO – קיימים נושאים טכניים רבים שיכולים להשפיע לטובה וגם לא על תוצאות הקידום ולכן חשיבות גדולה מיוחסת אליהם, כאשר אחד הדברים זהו בדיקת תוכן כפול באתר שאנו מקדמים, כאשר לעיתים קרובות התוכן משתכפל בגלל בעיות הקשורות בלמעת ניהול תוכן של האתר (CMS).

נושא קישורים ברשת – נושא קישורים פנימיים וחיצוניים מקבל גם הוא התייחסות מאוד מקיפה בקורס קידום, כאשר ללא קישורים יהי מאוד קשה לקדם אתר ובמיוחד בתחומים תחרותיים.

ונושאים מגוונים נוספים – ואם תרצו לראות את הנושאים האלו, ניתן לעשות זאת בבלוג קידום בגוגל ושיווק באינטרנט.

למה לבחור בקורס קידום ארתים במקום ללכת ישר לחברת קידום בשכר מינימום ופאילו בחינם?

שאלה מצויינת ולכן ננסה לענות עליה בצורה קצרה ומספקת:

אם אתם הולכים ישור לקורס קידום אתרים ורוכשים ידע ממישהו שנצצא בתחום כבר שנים רבות, סבירות מאוד גבוה שבמהלך הקורס תוך יישום של היידע הזה תגיעו לרמת מקצועיות מאוד גבוה שבמהלך רעיון עבודה תוכלו לדבר עם מעסיק על משכורות גבוהות יותר מאשר מישהו שלמרות הידע שלו, לא השיג שום יעדים משמעותיים בתחום הקידום

אותו דבר גם ביחס לבעל עסק שרכש קורס לעצמו – אם קורס קידום מועבר ע"י בן אדם מקצועי, סבירות גבוה שכבר במהלך הקורס תוכלו להגיע לתוצאות של קידום אתר של עצמכם שלעיתים יהיה קשה להגיע אליו אם תרכשו שירות מחרת קידום, כאשר ללא ספק התוצאה הסופית היא נגזרת ישירה מתקציב חודשי שמשלמים לחברות קידום, כך שאם הוא נמוך, אזי התוצאות יגיעו במועד מאוחר יותר וככל שגבוה יותר, סביר להניח שגם התוצאות יהיו בהתאם.