השתלת שיער בחו"ל – היכן כדאי לבצע?

בישראל ניתן לעבור טיפולי השתלת שיער ברמה הגבוהה ביותר אך יחד עם זאת להיפרד לשלום מעשרות אלפי שקלים לשם ביצוע התהליך. עובדה זו מונעת מרבים להתהדר ברעמת השיער שתמיד חלמו עליה והאמת שמדובר באובדן חלום שלא לצורך.

אם רק תשכילו לברר, תגלו כי השתלת שיער בחו"ל, למרות הפחד של רבים לבצע פרוצדורה ניתוחית רחוק מהבית, מהווה אופציה שפויה בהרבה מבחינה כלכלית שגם תשתלם לכם היטב מבחינת התוצאות הסופיות שתקבלו.

בשורות הקרובות נסקור בפניכם את 2 האפשרויות היותר איכותיות ומשתלמות מהבחינה הזאת – השתלות שיער בטורקיה ובקפריסין.

השתלת שיער בטורקיה

כשמדברים על השתלת שיער בחו"ל, אין ספק כי טורקיה תופסת את המקום הראשון מבחינת הישראלים. למעשה מדובר ביעד מועדף לא רק עלהעם היושב בציון, אלא ע"י מטופלים מכל רחבי העולם, שכבר יודעים שטורקיה נחשבת למעצמת על בתחום השתלות השיער וכי ניתן לקבל בה את הטיפולים המתקדמים ביותר במחירים הזולים ביותר.

לדוגמא, השתלת שיער על כל הקרקפת תעלה לכם בטורקיה החל מ- 1500 יורו, וזאת במקום עשרות אלפי שקלים כאן בישראל.

זהו מחיר זול בכ- 50% אחוז לפחות ממחירי הארץ, וזה עוד שלוקחים בחשבון שבטורקיה לא מגבילים אתכם במספר הזקיקים פר טיפול כמו בישראל, מה שמצריך במרבית המקרים יותר מטיפול אחד בקליניקות בארץ.

ואם חשבתם שהמחיר הנוח בטורקיה יבוא על חשבון איכות הטיפול, דעו לכם כי בטורקיה מקפידים מאוד לשמור על המוניטין המקצועי שלהם, ובהתאם לזאת מעסיקים רק רופאים בעלי שם עולמי, כאלה שמספקים אחוזי הצלחה גבוהים שמונעים את הצורך לחזור על הפרוצדורה.

ככה זה שמדובר במדינה שמרוויחה מיליארדי דולרים בכל שנה רק מתיירות הטיפולים האסתטיים שלה.

השתלת שיער בקפריסין

אם טיסה של שעה וחצי עד לטורקיה לא עושה לכם את זה, מה תגידו על 45 דקות טיסה בלבד עד לקפריסין השכנה? גם שם ניתן למצוא את הקליניקות והרופאים המובילים בעולם בתחומם, ולמעשה מדובר באפשרות הכי משתלמת שתמצאו ברחבי הגלובוס אחרי טורקיה.

למה רק שנייה?מבחינת איכות הטיפולים, אין ספק שתקבלו את הטיפול להשתלת שיער הכי טוב שאפשר, ממש כמו בטורקיה, אך המחירים בקפריסין גבוהים בכ- 25 עד 30 אחוזים מתעריפי טורקיה, ולכן הם יורדים בדירוג. יחד עם זאת, בהשוואה לישראל היקרה ומדינות נוספות באירופה, עדיין מדובר בעסקה הכי משתלמת שתמצאו.

איך תדעו באיזו מרפאה לבחור?

אנשים רבים פוסלים את האפשרות לעבור השתלות שיער בחו"ל רק בשל המחשבה כי מדובר בהליך מסובך שיגזול מהם זמן רב בחיפוש אחר קליניקה מתאימה. ומה אם נגיד לכם כי יש מי שיבצע את כל העבודה בשבילכם?

ישנן חברות רבות שפועלות מהארץ וכל תפקידן הוא לבצע התאמה מושלמת בין המטופל, צרכיו והתקציב העומד לרשותו לבין הקליניקה המתאימה לו ביותר בטורקיה או בקפריסין.

אגב, גם לאחר סגירת החבילה אתם נמצאים בידיים טובות, שכן אותן חברות ידאגו ללוות אתכם גם לטיפול עצמו עם נציג מטעמן שכל תפקידו לשמור שאכן תקבלו את שהובטח לכם. אז מה ההתלבטות? צרו קשר עם חברה מתמחה ותזכו להחזיר את השיער לראשכם במחיר מוזל. שיהיה בהצלחה!