פס ייצור הוא לא מקום שבו אנחנו יכולים לראות בשגרת היום יום, בתור לקוחות. מרבית המוצרים האהובים והחשובים ביותר בחיי היום יום של כולנו, מיוצרים בפסי ייצור גדולים של חברות עם דריסת רגל משמעותית בתחום. כדי לעזור ללקוחות להכיר את פס הייצור ולפתח יחסי אמון עם החברה לטווח הארוך, צריך להעניק הצצה לתהליכי העבודה של החברה ולעשות זאת בצורה משכנעת ואמינה. כיום, הדרך הכי טובה להכיר את פס הייצור של החברה שלכם ללקוחות מתעניינים או לציבור הרחב, הדרך הכי טובה להביא את החלום לידי ביצוע היא על ידי הפקה של סרטון תדמית איכותי.

הצוות שלכם נמצא במרכז תשומת הלב

ברמת העיקרון, הכוח הכי משמעותי שלכם בתהליך ההפקה של סרטון תדמית לפס הייצור, הוא האנשים. אפשר להציג את כל המידע על פס הייצור שלכם, על בסיס טקסטים כתובים ותמונות. אבל אם אתם שמים את צוותי פס הייצור של החברה שלכם תחת אור הזרקורים ומעודדים אותם לדבר על תהליכי העבודה בצורה חופשית ואנושית, אצל הלקוח מתעוררת תגובה רגשית אותנטית ואנושית. זו היא הדרך הראשונית ליצור חיבור רגשי עם הלקוחות ולתפוס את העין בסרטון התדמית.

הרכבת המוצר בשלבים – תוך צילום באיכות גבוהה

הפרקטיקה של תהליך הייצור, היא אולי האלמנט הכי סמוי והכי קשה להבנה אצל לקוחות. מונחים מקצועיים, שימוש במכונות תעשייתיות מורכבות ואפילו השקעה בננו טכנולוגיות מתקדמות – אלו הם פרמטרים שמתקיימים בשגרת היום יום של המפעל שלכם ואתם עושים בהם שימוש, כמעט בלי מחשבה שניה. אבל אצל הלקוחות שלכם, תהליך הייצור יכול להיות מאוד מבלבל ולא טבעי בכלל. עם תסריט מתוכנן בקפידה, ועם עבודה על הפרטים הקטנים בתהליך הייצור, צוותי הצילום יעשו את תהליך התרגום של המונחים המקצועיים לכדי מידע ללקוחות בשפה ברורה ונגישה. הידע שאתם מעניקים ללקוחות, הוא הכוח שלהם לבחור את המוצרים והשירותים המתאימים להם בצורה מושלמת. כמובן שעל בסיס איכות צילום ברמה גבוהה, אתם מסוגלים לקבל תוצר סופי שמניע לפעולה ומבטיח ללקוח התקשרות עם חברה אמינה ומיומנת בתחום הייצור שלה.

הצגת היתרונות המיוחדים שלכם בוויזואליות מנצחת

את סרטון התדמית שאתם כל כך רוצים לשחרר למחלקת הפרסום, אתם צריכים לחתום בחשיבה על העברת מסרים קולעת למטרה. ראוי להשקיע את כל המשאבים בתהליך הבידול והייחוד של פס הייצור שלכם ושל המוצרים שלכם. במקום ללכת עם הזרם ולקבל סרטון דומה מאוד למתחרים שלכם, אתם רוצים להראות נקודות אחרות, להציג מידע בצורה וויזאולית מעניינת יותר ולהבטיח שאתם עושים את הכל על מנת לקבל תמורה הולמת להשקיע שלכם. ואת ההצלחה המקצועית הזו, ניתן לקבל אך ורק על ידי עבודה עם צוותי צילום, תסריטאות ועריכה מנוסים בתחום המקצועי עם יכולת לנהל את הפרויקט מא' ועד ת'.

 

לפרטים נוספים ויצירת קשר בנושא סרטוני תדמית איכותיים מוזמנים לבקר באתר של סטודיו MARIMIX בכתובת https://marimix.net