דיקור סיני לטיפול בכאבים ומחלות, דיקור סיני לטיפול בחרדה ודיכאון

דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית מסורתית הכוללת החדרת מחטים לגוף בנקודות ספציפיות.

בנוסף לטיפול בכאב, נעשה שימוש בדיקור סיני לטיפול במגוון מצבים נוספים כגון חרדה ודיכאון, מחלות עור ונדודי שינה.

כמה מחקרים הראו שדיקור סיני יכול להפחית כאב כרוני עד 50%.

טיפולי דיקור סיני כרוכים לרוב בהתייעצות ראשונית עם המטפל בה ישאלו לגבי ההיסטוריה הרפואית שלך וכל מצב קיים.

 

דיקור סיני הוא תהליך בו מחדירים מחטים דקות לגוף. המחטים מוחדרות בנקודות ספציפיות בגוף הנקראות נקודות דיקור. נקודות אלו ממוקמות לאורך מסלולי אנרגיה הנקראים מרידיאנים.

בפילוסופיית הרפואה הסינית המסורתית (TCM), המרידיאנים הללו מתאימים לאיברים וחלקים שונים בגוף. בתורת ה-TCM, מחלה מתרחשת כאשר יש חוסר איזון או חסימה באחד או יותר מהמרידיאנים הללו. דיקור סיני עוזר לפתוח או לווסת את המרידיאנים הללו על ידי גירוים באמצעות מחטים או טכניקות אחרות כגון טיפול בכוסות רוח.

 

דיקור סיני הוא סוג של רפואה אלטרנטיבית בה מחדירים מחטים לגוף. הוא משמש לטיפול בכאב (דיקור סיני בכאבים), חרדה ודיכאון, מחלות עור ונדודי שינה.

זה יכול לשמש לטיפול בכאב על ידי גירוי עצבים עם המחטים. מאמינים כי דיקור סיני גם משחרר אנדורפינים שהם משככי כאבים טבעיים. ניתן להשתמש בדיקור סיני לצד טיפולים נוספים כמו תרופות נוגדות דיכאון וטיפול קוגניטיבי התנהגותי על מנת לסייע למטופלים עם חרדה ודיכאון. זה עוזר לחולים בבריאותם הנפשית ובריאותם הפיזית בו זמנית.

דיקור סיני נמצא יעיל גם בטיפול במחלות עור כמו אקזמה ופסוריאזיס מכיוון שהוא עוזר לווסת את מערכת החיסון, מפחית דלקות ומגביר את זרימת הדם אשר כולן מסייעות בשיפור מצבי העור.

 

דיקור סיני הוא סוג של רפואה אלטרנטיבית שבה מחטים דקות מוחדרות לגוף בנקודות מסוימות. זה שימש במשך מאות שנים וכיום הוא אחת מצורות הטיפול הפופולריות ביותר בעולם.

דיקור סיני כולל החדרת מחטים דקות לנקודות ספציפיות בגוף. לאחר מכן מבצעים מניפולציות על המחטים כדי ליצור אפקט טיפולי. דיקור סיני יכול לשמש כטיפול בכאבים, חרדות, דיכאון, מחלות עור ונדודי שינה.

העיסוק בדיקור סיני מתוארך לסין במאה ה-2 ובהתחלה שימש לטיפול בכאב ובמצבים אחרים כגון כאבי בטן, עצירות, כאבי ראש ואפילו דימומים מהאף. דיקור סיני הוא כיום טיפול רפואי מקובל במקומות רבים בעולם והוא יכול לשמש כדרך לטיפול בכאב, טיפול בחרדה או דיכאון (דיקור סיני) או מחלות עור כמו פסוריאזיס

 

דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית מסורתית הכוללת החדרת מחטים לגוף.

דיקור סיני לטיפול בכאב: דיקור סיני נמצא יעיל בטיפול במגוון מצבי כאב כרוני, לרבות כאבי ראש וכאבי גב.

דיקור סיני לטיפול בחרדה ודיכאון: סקירה שיטתית שפורסמה בשנת 2017 מצאה שדיקור סיני יכול להועיל לאנשים עם חרדה, דיכאון או שניהם.

טיפול במחלות עור (דיקור סיני במחלות עור): דיקור סיני משמש כטיפול משלים למחלות עור כמו פסוריאזיס, אקזמה ואקנה.

טיפול בנדודי שינה: דיקור סיני הוכח כמסייע בהפרעות שינה כגון נדודי שינה, נרקולפסיה, ג'ט לג והפרעת עבודה במשמרות.

 

דיקור סיני הוא סוג של רפואה אלטרנטיבית. זהו הנוהג של החדרת מחטים דקות לגוף בנקודות מסוימות על מנת להקל על כאבים, לטפל במחלות ולעזור במצבים בריאותיים אחרים.

ישנם יתרונות רבים לדיקור. דיקור סיני הוכח כיעיל לטיפול בכאבים בחולי סרטן ולהפחתת כאב כרוני אצל אנשים עם דלקת פרקים או בעיות גב. נראה שהוא גם מועיל בטיפול בחרדה, דיכאון, נדודי שינה ומחלות עור כמו אקנה ואקזמה. יש מעט תופעות לוואי הקשורות לדיקור סיני כאשר הוא נעשה על ידי מטפל מנוסה.

 

דיקור סיני הוא טכניקה של הרפואה הסינית המסורתית. הוא משמש לשיכוך כאבים, לטיפול במצבים שונים ובכמה מחלות עור.

מחטי הדיקור מוחדרות לגוף בנקודות ספציפיות. תהליך זה ממריץ את יכולות הריפוי הטבעיות של הגוף ומסייע בשמירה על הבריאות הכללית. דיקור סיני נמצא יעיל בטיפול בכאב, חרדה ודיכאון, מחלות עור וגם טיפול בנדודי שינה.

 

דיקור הוא סוג של רפואה אלטרנטיבית שבה מחטים דקות מוחדרות לגוף בנקודות ספציפיות. הוא משמש לטיפול בכאב, חרדה, דיכאון, מחלות עור ונדודי שינה.

ברפואה סינית מסורתית (TCM) ישנם 14 מרידיאנים הזורמים בגוף מכף רגל ועד ראש. מחטי דיקור מונחות על המרידיאנים הללו כדי לשחרר את החסימה ולהחזיר את האיזון בגוף. זה יכול לעזור עם מגוון של מצבים כולל הקלה בכאב וטיפול במחלות עור כגון אקזמה או אקנה.

 

דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית המופעלת כבר יותר מ-3,000 שנה. הוא מבוסס על הרעיון של איזון האנרגיה הטבעית של הגוף, או צ'י.

המחטים מוחדרות לנקודות מסוימות בגוף כדי לעורר נקודות אלו ולשחרר את זרימת הצ'י. יש לכך יתרונות רבים כמו שיכוך כאבים, טיפול בחרדה ודיכאון, טיפול במחלות עור ושיפור השינה.

 

דיקור סיני הוא פרקטיקה רפואית סינית עתיקה אשר שימשה במשך אלפי שנים לטיפול בכאב. דיקור סיני כולל החדרת מחטים דקות לעור כדי לעורר נקודות מסוימות בגוף, הידועות כנקודות דיקור. דיקור סיני הוכח כיעיל בטיפול במגוון מצבים, לרבות כאבים כרוניים, חרדה ודיכאון, מחלות עור ונדודי שינה.

– הרעיון מאחורי הדיקור הוא שהוא מגרה את יכולות הריפוי הטבעיות של הגוף שלך על ידי הפעלת נקודות מסוימות בגופך.

– נקודות אלו נקראות נקודות דיקור וניתן לגרות אותן על ידי החדרת מחטים או על ידי הפעלת חום או לחץ עליהן.

– יש יותר מ-200 נקודות דיקור בגוף האדם אשר כולן ניתנות לגירוי באמצעות טיפול בדיקור סיני.

– חושבים על דיקור סיני

 

דיקור סיני הוא טיפול בו מחדירים מחטים לעור בנקודות ספציפיות בגוף. זוהי צורה של רפואה אלטרנטיבית שמקורה בסין, והיא משמשת לטיפול במגוון רחב של מצבים.

 

דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית מסורתית (TCM) אשר נהוגה במשך אלפי שנים. התרגול מבוסס על האמונה שיש ערוצי אנרגיה, הנקראים "צ'י", הזורמים בגוף.

המחטים מוחדרות לנקודות ספציפיות לאורך הערוצים הללו כדי לסייע לווסת את זרימת הצ'י ולהחזירו לאיזון הטבעי שלו.

אין הוכחה מדעית לכך שדיקור סיני יכול לרפא כל מחלה או מחלה. עם זאת, ישנן עדויות לכך שדיקור סיני יכול לספק הקלה בתסמיני כאב וחרדה.

 

דיקור סיני הוא החדרת מחטים לעור בנקודות ספציפיות בגוף כדי להקל על כאבים, לטפל במחלות ולקדם בריאות כללית.

הטיפול מבוסס על רפואה סינית מסורתית. מחטי דיקור מוחדרות לעור בנקודות ספציפיות כדי לעורר עצבים ולווסת את זרימת האנרגיה בגוף.

זוהי טעות נפוצה שדיקור סיני מטפל רק בכאב או בתסמינים גופניים אחרים. דיקור סיני יכול לשמש למחלות רבות ושונות כולל חרדה, דיכאון, נדודי שינה ומחלות עור.

 

דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית מסורתית. זה מורכב מהחדרת מחטים דקות מאוד לעור בנקודות ספציפיות בגוף, הנקראות נקודות דיקור. החדרת המחטים נעשית על מנת להקל על הכאב, להפחית דלקת או לשחרר אנדורפינים.

דיקור סיני לטיפול בכאב: דיקור סיני יכול לשמש כחלופה לתרופות לשיכוך כאבים. השימוש בדיקור סיני לכאבים כרוניים נמצא יעיל יותר מאשר שימוש ללא טיפול כלל. דיקור סיני יכול לשמש גם כטיפול משלים לצד טיפולים נוספים כמו תרופות ופיזיותרפיה.

דיקור סיני לטיפול בחרדה ודיכאון: לדיקור סיני נמצאה השפעה על חרדה ודיכאון מכיוון שהוא משחרר אנדורפינים שגורמים לך להרגיש שמח יותר ופחות לחוצים. זו הסיבה לכך

 

דיקור סיני הוא סוג של רפואה אלטרנטיבית שמקורה בסין. זה כרוך בהחדרת מחטים לגוף בנקודות מסוימות כדי לעורר את זרימת הצ'י (או כוח החיים) ולהביא לריפוי.

הדיקור משמש כטיפול בכאבים, חרדות ודיכאון, מחלות עור ונדודי שינה.

 

דיקור סיני הוא פרקטיקה רפואית סינית עתיקה שנמצאת בשימוש כבר למעלה מ-2,000 שנה. הוא מבוסס על הרעיון של איזון זרימת האנרגיה, הנקראת צ'י.

המחטים מוחדרות לנקודות ספציפיות בגוף כדי לסייע בשחרור אנדורפינים וסרוטונין. דיקור סיני הוכח כיעיל בטיפול בכאב, חרדה, דיכאון, מחלות עור ונדודי שינה.

 

דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית מסורתית הכוללת החדרת מחטים לגוף בנקודות ספציפיות. דיקור סיני משמש לטיפול במגוון מצבים, כולל כאב וחרדה.

השימוש בדיקור סיני לטיפול במחלות עור כמו פסוריאזיס ואקזמה נחקר רבות מאז שנות ה-90. ישנן עדויות לכך שזה עשוי להיות יעיל לטיפול במצבי עור אלו.

דיקור סיני נחקר גם כטיפול בנדודי שינה, עם תוצאות מעורבות.

 

דיקור סיני הוא החדרת מחטים לנקודות ספציפיות בגוף האדם. זה יכול לשמש לטיפול בבעיות בריאות שונות, כגון כאב, חרדה ודיכאון, מחלות עור ונדודי שינה. דיקור סיני קיים כבר מאות שנים בסין והוא נהוג בארצות הברית מאז שנות ה-70.

ישנם מחקרים רבים המראים כיצד דיקור סיני יכול להיות טיפול יעיל במצבים רפואיים מסוימים. מחקר שנעשה בשנת 2013 מצא שדיקור סיני יכול להפחית כאבי צוואר כרוניים ב-30%. מחקר שנעשה בשנת 2016 מצא שדיקור סיני יעיל בהקלה על כאבי גב תחתון כרוניים.

 

דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית מסורתית שנהוגה במשך מאות שנים. זה כרוך בהחדרת מחטים דקות לגוף בנקודות ספציפיות.

דיקור סיני משמש לטיפול במגוון רחב של מצבים, לרבות כאב, חרדה ודיכאון, מחלות עור ונדודי שינה.

 

דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית מסורתית. זה כרוך בהחדרת מחטים לעור בנקודות ספציפיות בגוף. דיקור סיני משמש לטיפול במצבים רבים, כולל כאב, חרדה ודיכאון, מחלות עור ונדודי שינה.

המחטים מוחדרות לנקודות ספציפיות בגוף הנקראות נקודות דיקור. נקודות אלו ממוקמות על מרידיאנים – ערוצים המובילים אנרגיה לחלקים שונים בגוף. החדרת מחטים בנקודות אלו יכולה לעזור לשחרר חסימות אנרגטיות ולהמריץ את זרימת הדם. דיקור סיני עשוי לשמש גם בשילוב עם טיפולים אחרים כגון תרופות צמחיות או שינויים בתזונה.

 

דיקור סיני הוא סוג של רפואה אלטרנטיבית בה מחדירים מחטים דקות לגוף. הוא משמש בדרך כלל כטיפול בכאב.

ישנם סוגים רבים ושונים של טיפול בדיקור סיני, אך לכולם מטרה זהה: להיפטר מכאבים ולרפא את הגוף.

המחטים מוחדרות בנקודות ספציפיות בגוף ולאחר מכן מסובבות או מקישות בעדינות כדי לעורר עצבים ושרירים. התהליך יכול להיעשות גם בעזרת חשמל, מגנטים או לחץ.

 

דיקור סיני הוא פרקטיקה רפואית סינית עתיקה שקיימת כבר אלפי שנים. זוהי צורה של רפואה אלטרנטיבית המשתמשת במחטים דקות כדי לעורר נקודות מסוימות בגוף ולהקל על כאבים ולטפל במצבים בריאותיים שונים.

הוא משמש לעתים קרובות כטיפול בכאב, חרדה, דיכאון, מחלות עור ונדודי שינה.

הטיפול מבוסס על הרעיון שקיימים ערוצי אנרגיה הזורמים בגוף ומווסתים את בריאותנו. מאמינים כי דיקור סיני משחרר את חסימת הערוצים הללו ומחזיר את הבריאות לגוף על ידי גירוי נקודות לאורכם.

 

דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית מסורתית המשמשת לטיפול במחלות רבות. דיקור סיני משמש בעיקר לטיפול בכאב, אך ניתן להשתמש בו גם למטרות נוספות כגון טיפול בחרדה ודיכאון, מחלות עור ונדודי שינה.

רפואה סינית מסורתית נהוגה בסין כבר למעלה מ-2000 שנה. הוא הוצג לראשונה למערב בשנות ה-70 על ידי מנתח צרפתי שראה אותו בשימוש בסין.

 

דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית מסורתית (TCM) בה מחדירים מחטים דקות לגוף. דיקור סיני משמש לשיכוך כאבים וטיפול במגוון רחב של מצבים בריאותיים.

דיקור סיני נמצא יעיל בטיפול במצבים שונים הקשורים לכאב, לרבות כאבי גב תחתון, כאבי צוואר וכאבי ראש כרוניים. כמו כן, נמצא כיעיל לטיפול בחרדה ודיכאון. דיקור סיני יכול לשמש גם לטיפול במחלות עור כמו אקנה ופסוריאזיס. בנוסף, זה עשוי לעזור עם נדודי שינה בשל ההשפעות המרגיעות שלו על מערכת העצבים.

 

דיקור סיני היא טכניקת רפואה סינית עתיקה אשר שימשה במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות. דיקור סיני מבוסס על הרעיון שבני אדם קשורים לכוח אנרגיה הנקרא צ'י (מבוטא "צ'י").

אנרגיה זו זורמת דרך מסלולים בגוף המכונים מרידיאנים. כאשר הצ'י הופך לא מאוזן, עלולים להופיע מחלה או כאב. הדיקור מחזיר את האיזון על ידי גירוי נקודות ספציפיות לאורך המרידיאנים באמצעות מחטים דקות, המוחדרות לעור בנקודות מסוימות.

 

דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית הנוהגת כבר אלפי שנים. זה כרוך בשימוש במחטים כדי לעורר נקודות מסוימות בגוף, מה שיכול להוביל להקלה על כאבים ויתרונות בריאותיים אחרים.

דיקור סיני משמש למספר מצבים שונים, כולל חרדה ודיכאון, מחלות עור, נדודי שינה וגם טיפול במחלות דרכי העיכול. נמצא כיעיל בטיפול במצבים אלו מכיוון שהוא משחרר אנדורפינים (הורמונים שעוזרים להילחם בכאב), מגביר את הסרוטונין (הורמון המסייע בוויסות מצב הרוח) וגם מגרה את מערכת החיסון.

 

דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית מסורתית. הוא נמצא בשימוש למעלה מ-4,000 שנה ועדיין בשימוש היום. דיקור סיני הוא טיפול הכולל החדרת מחטים דקות לגוף בנקודות ספציפיות בגוף הנקראות נקודות דיקור.

ישנם סוגים רבים ושונים של טיפולי דיקור שניתן להשתמש בהם לטיפול במחלות או מצבים שונים. לדוגמה, דיקור סיני יכול לשמש לטיפול בכאב, חרדה ודיכאון, מחלות עור, נדודי שינה ומחלות מערכת העיכול.

 

דיקור סיני הוא פרקטיקה רפואית סינית עתיקה המשמשת כיום למצבים רבים ושונים.

ארגון הבריאות העולמי מכיר בדיקור סיני כטיפול בטוח ויעיל לכאב. כמו כן, הוכח כיעיל בטיפול בחרדה ודיכאון. דיקור סיני יכול לשמש לטיפול במחלות עור, נדודי שינה ומחלות מערכת העיכול.

 

דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית מסורתית הכוללת החדרת מחטים לגוף.

דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית מסורתית הכוללת החדרת מחטים לגוף. זה נהוג במשך מאות שנים וכיום הוא משמש לטיפול בכאב, דיכאון, חרדה, נדודי שינה ואפילו מחלות עור. מאמינים כי דיקור סיני עובד על ידי איזון הצ'י או כוח החיים של האדם.

ארגון הבריאות העולמי (WHO) מכיר בדיקור סיני כטיפול יעיל לסוגים מסוימים של כאבים ובחילות וכן להקלה על כאבי שיניים לאחר ניתוח. ארגון הבריאות העולמי גם מכיר בכך שהוא עשוי להיות שימושי בטיפול בסוגים מסוימים של תסמיני גמילה מהתמכרות, כגון התמכרות לסמים או התמכרות לניקוטין, אך יש צורך לבצע מחקר נוסף בנושא זה לפני שניתן יהיה להסיק מסקנות כלשהן.

 

דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית מסורתית שנהוגה במשך מאות שנים. זה עובד על ידי גירוי נקודות מסוימות בגוף עם מחטים על מנת לווסת את זרימת האנרגיה, או "צ'י", בכל הגוף.

הוכח כבעל יתרונות בריאותיים רבים, כולל טיפול בכאב ובנדודי שינה.

 

דיקור סיני הוא פרקטיקה רפואית סינית עתיקה המשמשת לטיפול במספר מחלות. דיקור סיני הוכח כיעיל בטיפול במצבים בריאותיים רבים, כולל כאב.

דיקור סיני יכול לשמש גם לטיפול בחרדה ודיכאון. נמצא שדיקור סיני ממריץ שחרור של אנדורפינים שהם משככי כאבים טבעיים ומשפרי מצב רוח. דיקור סיני יכול לעזור גם בבעיות שינה על ידי הרפיית הגוף, הפחתת מתח והרגעת הנפש.

ניתן לטפל גם במחלות עור כמו פסוריאזיס באמצעות דיקור סיני. נמצא שכאשר מטפלים בפסוריאזיס בדיקור, זה עוזר להפחית דלקות בעור ולהפחית גירוד. דיקור סיני יעיל גם לטיפול במחלות מערכת העיכול כמו עצירות או שלשולים על ידי גירוי תפקוד איברים במערכת העיכול.

 

דיקור סיני הוא טיפול סיני עתיק המשמש כבר מאות שנים לטיפול במגוון מצבים. דיקור סיני הוכח כיעיל בטיפול בכאבים, חרדות ודיכאון, מחלות עור, נדודי שינה ומחלות מערכת העיכול.

ישנם סוגים רבים ושונים של טיפולי דיקור זמינים למצבים שונים. לדוגמה, אלקטרואקפונקטורה הוכחה כיעילה ביותר בטיפול בכאב בשל יכולתו לעורר שחרור של חומרים טבעיים לשיכוך כאבים הנקראים אנדורפינים.

דיקור סיני יכול להיעשות בנקודות ספציפיות בגוף או שניתן לעשות זאת עם מחטים שנותרו במקומן למשך תקופה. המחטים מוחדרות לעור בנקודות ספציפיות בגוף הנקראות נקודות דיקור הפועלות כמסלולים או ערוצים דרכם זורמת האנרגיה בכל הגוף.

 

דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית מסורתית שנהוגה במשך מאות שנים. הדיקור מבוסס על האמונה שיש ערוצים בגוף שדרכם זורמת אנרגיית החיים. ערוצים אלו נקראים מרידיאנים וזרימת האנרגיה הזו יכולה להיות מופרעת על ידי גורמים פיזיים, רגשיים או סביבתיים. מתרגלי אקוקונטור מחדירים מחטים לנקודות ספציפיות בגוף כדי להחזיר את האיזון במרידיאנים הללו ולהביא להקלה בכאב או בתסמינים אחרים.

השימוש בדיקור סיני לטיפול במצבים שונים נתמך על ידי מחקר מדעי. במקרים מסוימים, דיקור סיני הוכח כיעיל יותר מטיפולים קונבנציונליים כגון תרופות מרשם או ניתוח. דיקור סיני משמש גם למצבים כמו חרדה ודיכאון, מחלות עור, נדודי שינה ומחלות מערכת העיכול.

 

דיקור סיני הוא שיטת רפואה סינית עתיקה שבה מחדירים מחטים דקות לגוף. דיקור סיני יכול לשמש לטיפול במגוון רחב של מצבים ומחלות. נמצא שדיקור סיני יעיל בטיפול בכאבים, חרדות ודיכאון, מחלות עור, נדודי שינה ומחלות מערכת העיכול.

דיקור סיני נמצא כטיפול יעיל במצבים רבים כגון כאב, חרדה ודיכאון, מחלות עור, נדודי שינה ומחלות מערכת העיכול.

 

דיקור סיני הוא מנהג סיני עתיק שהיה בשימוש כבר למעלה מ-2,000 שנה.

דיקור סיני מבוסס על האמונה שלגוף שלך יש אנרגיה טבעית או "צ'י" (מבוטא "צ'י") שזורם דרך מסלולים הנקראים מרידיאנים. כאשר הצ'י הופך לא מאוזן או חסום, אתה עלול לחוות כאב ותסמינים אחרים. דיקור סיני עוזר לבטל את חסימת הערוצים הללו ולהחזיר את האיזון למערכות הגוף שלך.

המתרגלים משתמשים במחטים דקות כדי לעורר נקודות מסוימות לאורך המרידיאנים על מנת לשחרר אנדורפינים, שהם חומרים טבעיים במוח הפועלים כמשככי כאבים. דיקור סיני יכול גם להפחית חרדה ודיכאון על ידי הפעלת שחרור של סרוטונין, נוירוטרנסמיטר המווסת את מצבי הרוח. וזה יכול לעזור עם מחלות עור כמו פסוריאזיס על ידי הפחתת דלקת והגברה

 

דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית מסורתית (TCM) הכוללת החדרת מחטים לגוף. ההליך משמש לשיכוך כאבים, חרדה ודיכאון, מחלות עור, נדודי שינה ומחלות מערכת העיכול.